Achtergrond

Op 1 mei 2010 was de aftrap van Ooijendijk Financial Services v.o.f., zoals OFS toen heette. In eerste instantie richtte Ooijendijk Financial Services zich op ondersteuning van betaald voetbalclubs, vanwege de kennis van de oprichters over de licentiereglementen betaald voetbal. Onze dienstverlening bestond vooral uit ondersteuning bij de financiële administratie en de totstandkoming van financiële rapportages. Al snel breidden wij onze dienstverlening uit naar het uit handen nemen van de volledige administratie, interim en parttime controlling en procesoptimalisatie door middel van AFAS-software. Daarnaast breidde ook onze klantenportefeuille zich snel uit met organisaties binnen het betaald voetbal, maar ook binnen het amateurvoetbal en diverse organisaties buiten de sportbranche.

Door onze sterke positie en specifieke expertise in de sportbranche, onze groei in dienstverlening en de uitbreiding van onze klantenportefeuille werken wij sinds 1 mei 2017 onder deze drie handels- en merknamen:

Missie & visie

Wat we doen

  • organisaties helpen met de administratie en administratieve verplichtingen, zodat zij zich nog meer kunnen richten op hun kernactiviteiten
  • de leiding van organisaties adviseren en inzicht geven in de prestaties en risico’s van de organisatie door middel van adequate managementinformatie
  • organisaties efficiënter laten werken door optimalisatie van de bedrijfsvoeringsprocessen

Wat we zijn

OFS is marktleider en de meest gespecialiseerde dienstverlener in de sportbranche op het gebied van administratie, controlling en procesoptimalisatie. Dit bereiken wij door onze expertise in dit vakgebied te combineren met onze ruime ervaring en ons netwerk binnen de sport. Onze medewerkers kennen het unieke en specifieke karakter van de sportbranche en de van toepassing zijnde reglementen. Sportorganisaties vinden ons een deskundige, betrouwbare en betrokken teamspeler.

Waar wij voor blijven gaan

OFS is een energieke en betrokken organisatie met passie voor de sport. De ambitie van sportorganisaties geeft ons inspiratie en onze passie voor de sport geeft ons energie om dé autoriteit en betrokken kennispartner op ons vakgebied binnen de sport te willen zijn.

Ons team

Ons team bestaat uit accountants, (assistent-)controllers en (AFAS-)consultants met een gedegen achtergrond en ervaring in administratie, controlling en procesoptimalisatie. Onze medewerkers hebben ruime ervaring bij een of meerdere sportorganisaties. Zij kunnen binnen ieder team, op elk niveau en op elke positie de rol van betrokken kennispartner vervullen.

Directie

Peter Ooijendijk

Directeur

Ronnie Peters

Directeur

Frits van Temmen

Directeur

Controllers

Niels Rutten

Controller

Joey Heijnen

Controller

Roy Kelder

Controller

Nikki Haagberg

Controller

Roy van den Berg

Junior Controller

Michiel van Dijk

Junior Controller

Henry Spronk

Senior Controller

Ruud Brummans

Senior Controller

Loonadministratie en HRM | Payroll

Thom van der Bijl

Consultant

Victor Homan

Senior Loonadministrateur

Wilhelm Nagtegaal

Senior Loonadministrateur

Melanie Spekking

Junior Loonadministrateur

Administrateurs

Cihan Akdeniz

Administrateur

Chris Elbers

Administrateur

Anne den Otter

Administrateur

Consultants

Randy Hendriks

Manager consultancy

 

Thomas Tijssen

Consultant

Mark Schuemie

Consultant

Steef Hoogsteder

Consultant

 

Chris van Leeuwen

Consultant

 

Mitchel Beekhuis

Consultancy Trainee

 

Officemanagement

Andrea Roumimper

Officemanager

Onze klanten

Eredivisie

PEC Zwolle

Heracles

FC Volendam

RKC Waalwijk

sc heerenveen

Go Ahead Eagles

Almere City

Vitesse

Excelsior

Keuken Kampioen Divisie

FC Groningen

Willem II

Cambuur

Amateurvoetbal

Sport overig

Jumbo

Heroes Den Bosch

KNLTB

Overige klanten

Verdihuis

Stichting Streeklaboratorium voor de Volksgezondheid Kennemerland

Stichting Oosterpoort

Payt

Sibbing

HKHG

NCD